Dagens bild. Jag förstår ingenting.

19 01 2010

Jag vaknade och tänkte för mig själv:

”Nu är det dags att luska lite mer om det här med förhandlingar mellan M-1 Global och UFC (gällande Fedor).”

Går in på diverse länkar och klickar mig fram och kan i alla fall bekräfta på ett VÄLDIGT personligt sätt att det Twitter-konto som många trodde tillhörde M-1 Globals president Vadim Finkelstein….garanterat inte tillhörde honom.
Nu undrar jag bara…vad gör mitt namn där???

OK?!?!?

Nåväl…jag fick mig ett gott skratt och undrar vem det är som går så långt och publicerar mitt namn på ett falskt Twitter-konto…gott om tid på händerna har personen i fråga i alla fall! Hehe.

Jag delar med mig denna dagens bild så nu får ett gott skratt också. Länk till det falska Twitter-kontot: klicka.

Större bild…


Åtgärder

Information

Kommentera

